Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Brak połączenia internetowego z systemem klasy ERP – case study

Klient

Firma sprzedażowo-produkcyjna, działająca na terenie całej Polski.

Wyzwanie

Klient zgłasza brak połączenia internetowego z Navireo – systemem klasy ERP, wspomagającym zarządzanie w przedsiębiorstwie, między innymi w rozliczeniach księgowych oraz sprzedaży. Oprogramowanie jest jednym z kluczowych systemów, zapewniających sprawne działanie firmy.

Rozwiązanie

Service Desk Eximo Project przyjmuje bezpośrednie zgłoszenie telefoniczne o niedziałającym systemie.

Dzięki zdalnemu połączeniu z infrastrukturą przedsiębiorstwa, konsultant jest w stanie sprawdzić i przeanalizować ustawienia sieciowe oraz wyeliminować potencjalne błędy po stronie Klienta.

Równocześnie, II linia wsparcia technicznego, dzięki stałemu monitoringowi systemów klienta rozpoczyna diagnozę problemu jeszcze przed kontaktem telefonicznym z konsultantem I linii.

Korzyść

Równoczesne przyjęcie zgłoszenia przez konsultanta oraz wychwycenie problemu przez II linię wsparcia technicznego, jeszcze przed kontaktem telefonicznym, pozwoliło na zredukowanie braku dostępności systemu do minimum.

Przyjęcie zgłoszenia, realizacja i przekazanie gotowego, działającego rozwiązania, trwało 55 minut.

Udostępnij

Bądź zawsze na bieżąco, zapisz się
do naszego technologicznego newslettera.

Dostarczamy tylko warościowe treści związane z technologią, nie robimy spamu.

Przeczytaj również

Skonsultuj wsparcie dla twojego biznesu

Skorzystaj z bezpłatnej rozmowy z naszym konsultantem, który znajdzie wstępne rozwiązania wyzwań.